maandag 12 augustus 2013

The body shop colourglide lippenstift

Ik heb onlangs een lippenstift van de The body shop colourglide lippenstift collectie gekocht. Ik had van the body shop nog geen make-up en ik wou zien hoe de kwaliteit van deze make-up is. 
Lees verder om te zien wat ik van deze lippenstift vindt! 


Ik van deze collectie de kleur nr 06 vintage rose gekocht. 

Zo ziet de lippenstift eruit als je hem opendoet, ziet dit er niet prachtig uit. 

Zo ziet de lippenstift er uit op mijn arm. Dit is een lichte bruin-rode kleur met veel glans. 
De naam vind ik wel wat misleidend, bij de naam vintage rose had ik wel een roze kleur verwacht. 

Hoe ziet deze lippenstift eruit op mijn lippen? 

Zo zien mijn lippen eruit voor:


En na: 

De lippenstift geeft wat kleur af en ook redelijk veel glans. 

De lippenstift glijd gemakkelijk over de lippen, en voelt lekker zacht aan op de lippen. 

Deze lippenstift vind ik een aanrader, hij geeft kleur en voelt lekker aan. Wel zou ik de volgende keer voor een andere kleur gaan. Hij komt van the body shop en kost €10,99. 

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten