maandag 13 augustus 2012

Make-up voor beginners!

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik met make-up ben begonnen. Dat is al snel meer dan 7 jaar geleden toen ik aan de Kerstman een make-up set vroeg. De bovenstaande case kreeg ik toen.

De 'Bon Voyage 30 stukken make-up set' van Markwins International. Zoals de naam al zegt zitten er in dit setje 30 make-up spullen. Nu ga ik ze soort per soort laten zien.

Te beginnen met blush en bronzer:
In het setje zitten 2 blush: nl. een licht roze en een donker roze. En er zitten ook 2 bronzer poeders in een licht bruin en een donker bruine kleur.   

Ook zitten er 4 oogschaduw palletjes in en er zit ook een doosje in zodat je favoriet pallet makkelijker kan mee nemen. De kleuren die op de foto wit lijken zijn allemaal high lighters. Door dat ze zo licht zijn en in combinatie van de flits lijken ze wit. Ik heb op verschillende manieren geprobeerd ze zichtbaarder te maken maar het lukte niet. 

Er zitten 4 nagellaks in de box, nl. een rode, een paarse, een licht bruine en een beige kleur. 

Ook zitten er 4 kleuren lippenstift in: een rode, paarse, licht bruin en een nude kleur. Deze zijn dus dezelfde kleuren als de nagellak.

De twee lipliners die in de box zitten een rode en een bruine kleur. 

Er zitten ook 2 oogpotloden in, in zwart en bruin.


Ten slotte zitten er ook nog wat borsteltjes in:  een blush borstel, oogschaduw penseel, lippen penseel en dan nog wat kleine oogschaduw borsteltjes voor in doosje voor onderweg mee te nemen.
Deze box kostte maar € 10 toen de 'Kerstman' hem voor mij kocht, jammer genoeg is de prijs wel fel gestegen sinds toen. Je vindt deze box onder andere hier!

Kan je geloven dat deze box maar €10 kostte? 

X
Rosalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten