zondag 19 augustus 2012

Shoplog - light in the box

Ik ontdekte onlangs de webwinkel 'ligthintehbox.com' en I love it! De site verkoopt echt bijna alles van mode naar make-up tot elektronica.
De prijzen zijn ook laag door dat het bedrijf gebruik maakt van massaproductie. Ook hebben ze regelmatig promoties! Gisteren heb ik uren rond gekeken op de site en bepaalde dingen gekocht, kijk even mee wat ik gekocht heb!


Dit is het eerste wat ik gekocht heb, dit is een DIY nail art stempelaar. Met deze stempelaar kan je patroontjes op je nagels aanbrengen. Volgens de 61 reviews werkt het dus ik wou het zelf ook eens proberen. Het kost maar €1,66. Ik zal als ik het heb uitgeprobeerd een review erover schrijven. 
Dit is het volgende wat ik kocht: een palette met 120 kleuren. Sommige oogschaduws zijn mat en andere geven een glans. Dit palette kost maar €14,35, voor 120 oogschaduws is dat echt niets! Van dit product waren er heel veel reviews en deze waren grotendeels heel positief. 

 
Dit is het laatste wat ik kocht: een beige clutch. Ik vind deze clutch echt fantastisch, hij ziet er zo mooi uit vooral met al die details. Ik koos voor beige omdat je deze makkelijk kan combineren. Deze clutch komt met lange ketting zodat je deze ook over je schouder kan dragen. Deze clutch (en nog andere op de site) is promotie hij kostte € 79,31 en nu nog maar €15,85. 

Hier kocht ik de stempelaar, het palette en de clutch!

Als je iets op de site koopt moet je oppassen met invoerrechten, op deze 3 dingen moest ik maar € 2-3 verzendkosten betalen. Maar als je (onder andere) schoenen koopt dan moet je al heel wat meer betalen. Ook moet je rekening houden met lange verzend duur, de producten worden verstuurd vanuit China. Je kan kiezen voor verschillende verzendopties voor de snellere verzending betaal je meer, voor de standaard verzending maar €2-3 maar dan kan het tot 20 dagen duren eer je het pakketje ontvangt.

Hadden jullie al van deze site gehoord? Hebben jullie op deze site al iets gekocht?

X
Rosalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten