donderdag 23 augustus 2012

Tag: Before I die!

Via beautylab vond ik deze leuke tag. Via deze tag laat je zien wat je in je leven nog wil doen voor je heengaat. Via google ga je ‘Before I Die‘ plaatjes opzoeken. De plaatjes die op mij van toepassing zijn staan hier:


#Move to a different country

Graag zou ik een paar jaartjes in het buitenland willen wonen het liefst in Amerika. Ik vind dit land echt fantastisch en zou een keer willen proeven van hun cultuur en zien hoe de mensen daar zijn. Dit is nogal een grote stap om zomaar te nemen,je moet alles en iedereen achterlaten om daar een nieuw leven te beginnen. Het zegt veel over je persoonlijkheid als je dat kan! Ik denk persoonlijk dat ik dat niet kan, maar als ik via mijn werk later een mogelijkheid krijg om in het buitenland te wonen dan zou ik het direct aannemen. Dan heb je toch al een zekerheid! (nl. werk en een inkomen)

#Go on a safari

Ik heb altijd al op een safari willen gaan, gewoon om al die dieren van dichtbij te zien. Kan je je voorstellen dat je oog in oog staat met een leeuw, zebra, olifant,  ....  Dat lijkt mij een van de mooiste ervaringen die je in je leven kan hebben. Wel is dit niet goedkoop maar een tijdje sparen heb ik er wel voor over!


#Go surfing

Gaan surfen of in mijn geval eerst leren surfen en dan pas gaan surfen. Dit is zeker geen gemakkelijke sport, je moet je evenwicht heel goed kunnen bewaren. Laat dat nu net niet mijn sterkste punt zijn maar het lijkt mij wel zo leuk om te kunnen. 

#Go to Hawaii

Op vakantie gaan naar Hawaii lijkt mij de beste vakantie ooit. Het is zo'n idyllisch droom oord, met zijn witte stranden, blauwe zee en palmbomen. 

#Swim with dolphins 

Dolfijnen zijn al van toen ik heel jong was mijn favoriete dieren. Daarom lijkt mij ook heel leuk om ze van dichtbij te zien en als het kan ook er mee zwemmen. 

Dit waren mijn top 5 dingen die ik wil doen voor dat ik sterf. Er zijn natuurlijk nog veel meer maar ik heb het beperkt tot 5 anders werd dit bericht veel te lang. 

Laat mij in de reacties weten wat de 5 dingen zijn die jullie zeker zouden doen.

X
Rosalie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten