vrijdag 12 april 2013

Juwelen shoplog

Ik ben onlangs even wat juwelen gaan kopen, ik ben hiervoor naar Six en Claire's geweest. 

Dit is alles wat ik gekocht. 

 
Het eerste wat ik gekocht heb is deze witte diadeem bij Claire's. Hij kost € 3,50. Het is een  diadeem met witte bloemen met in elke bloem een 'diamant'. 

Het volgende wat ik heb gekocht, zijn deze oorbellen. Het zijn vleugels met slierten eraan, wat niet erg duidelijk is op de foto, is dat in de vleugels ook 'diamantjes' zitten. Deze kost €5,95. 

Het volgende wat ik gekocht heb zijn deze vlinder oorbellen. Het zijn 3 paar vlinders onder elkaar, te beginnen met zwarte, daaronder zilveren en ten slotte roze vlinders. Deze oorbellen kosten € 4,95. 

Het laatste wat ik gekocht heb bij Claire's zijn deze oorbellen. Het zijn hangers met een grote beige parels aan. Ik vind beige parels oorbellen altijd heel mooi, en aangezien ik onlangs een paar oorbellen ben verloren met beige parels heb ik er opnieuw gekocht. Deze kostte € 3,95. 

Deze oorbellen kocht ik bij six. Het zijn 2 paar paarse oorhangers waarbij 1 paar een zwarte draad in de oorbellen had. Deze kost € 4,95. 

Ten slotte kocht ik deze armband met roze bloemen. Van deze armband krijg ik echt zin in de lente. Deze kost €6,95. 

Dit was mijn juwelenshoplog! 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten