maandag 17 juni 2013

Catrice camouflage cream

Een tijdje geleden kocht ik deze camouflage cream (= concealer) van catrice nadat ik heel lovende reviews gelezen had. Ik ben toen naar kruidvat gegaan en heb daar deze gekocht. 


Ik heb de concealer in kleur 030 rosy beige gekocht. Jammer genoeg was dit niet de kleur die bij mij past. Dit komt door een fout van mij. Ik zou de lichtste kleur moeten hebben, en zonder controleren heb ik de foute kleur uit het schap genomen. 

Aangezien dit mijn correcte kleur is, ga ik hem niet uittesten op mijn gezicht. Maar om jullie toch een idee te geven hoe goed hij dekt, heb ik hem uit geprobeerd op een moedervlek. 
 Voor 

Na

Dankzij de concealer zie je mijn moedervlek niet meer, wel zie je een duidelijk kleur verschil maar met de correcte kleur zal dit niet het geval zijn.

Deze concealer is een aanrader! Hij kost maar € 2,99 (wat niet veel is voor zo'n product!) en is te koop
bij kruidvat.

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten