donderdag 13 juni 2013

Catrice ultimate moisture foundation

Een tijdje geleden kocht ik deze foundation van Catrice. Deze ultimate moisture foundation belooft onder andere dat de foundation:
- je huid hydrateerd
- lang blijft zitten
- olie vrij is

Ik heb de foundation in de kleur 010 light beige.

De foundation ziet er zo uit als je hem open doet. Het is een mooie zwarte, stevige verpakking. Dit is echt een mooie verpakking. Het is een foundation met een duw systeem, dit vind ik persoonlijk niet zo fijn, aangezien ik dit moeilijk te doseren vind.  

De foundation is licht, vloeibaar en makkelijk uitsmeerbaar.

Deze foto is voor

Deze foto is na

De foundation geeft een lichte dekking, hij bedekt lijn roodheden. Maar een heel dekkende foundation is het niet, zo kan je mijn moedervlek nog goed zien. 

De foundation voelt licht aan, en geeft een natuurlijke dekking! 

Deze foundation kost €5,45 en is te vinden bij kruidvat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten