zaterdag 21 september 2013

Essence Liquid sand


Liquid sand nagels zijn de laatste tijd in en natuurlijk konden de budget merken niet achterblijven. Essence heeft momenteel 3 verschillende kleuren liquid sand in hun collectie een rode, een beige en een grijze kleur. Ik heb onlangs de grijze kleur gekocht en deze ga ik vandaag reviewen.

165 - Here's my number

Het was voor mij de eerste keer dat ik een liquid sand nagellak opdeed. 2 laagjes van de nagellak geven het mooiste resultaat. Wel goed laten drogen tussen in, want aangezien deze nagellak iets dikker is moet je iets langer wachten.

Ik vond mijn eerste ervaring met liquid sand nagellak goed meevallen, het was makkelijk aanbreng baar blijft lang (minstens 1 week zonder chippen) goed zitten en ziet er leuk uit. Alleen moet je even wennen aan hoe het voelt, als je alleen cream lakjes gewoon bent (zoals ik) dan voelt het wat raar aan maar het went snel.

Wel een klein minpunt de nagellak is niet makkelijk om van je nagels te krijgen! Denk hierbij aan glitter nagellak en nog ietsjes moeilijker!

Wat vinden jullie van het effect van deze liquid sand lakjes?

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten