maandag 30 september 2013

Emmy Awards 2013: mooiste make-up look

Ik liet jullie onlangs mijn favoriete look van de emmy awards 2013 zien. Nu wil ik jullie de mooiste make-up looks van de emmy's zien! 


De eerste make-up look is die van Carrie Underwood. Carrie koos voor een heel klassieke make-up look. Met een lichte kleur op de lippen en met bruine ooglook. In combinatie met haar oorbellen, haar halsketting en haar kapsel oogt deze hele look klassiek. 

Emily Deschanel koos voor een neutrale look met opvallende lippen. Ze koos voor lichte blauwe oogschaduw die mooi match met haar jurk en voor opvallende fuchsia lippen. 

Jewel koos voor mooie goud-bruin ooglook en opvallende donker roze lipgloss. 

Kate Mara koos voor een heel neutrale look, ze heeft enkel een bruine ooglook gemaakt. Van haar look vind ik haar haar het minst mooi, het lijkt wel een beetje vettig! 

Katrina Bowden koos voor neutrale lippen en een opvallende ooglook. Haar ooglook bestaat uit donker blauwe smokey eye met glitters. Wat mooi match met haat jurk. 

Malin Akerman deed ongeveer hetzelfde als Katrina. Ook zij koos voor neutrale lippen 
en smokey eyes met glitters. 

Dit waren de mooiste emmy awards make-up looks van 2013. Ook vond ik bij deze allemaal (behalve Kate Mara, haar haar lijkt vettig) hun haar ook heel mooi. 

Welk van deze vinden jullie de mooiste make-up look?

Rosalie 
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten