maandag 9 september 2013

Zomer favorieten


De zomer is gedaan en het is weer tijd voor mijn favorieten van de zomer. Een gelijk aardig artikel schreef ik vorige zomer, en wat mij opvalt is hoeveel van deze producten veranderd zijn.


De categorieën  heb ik aangepast en ook iets meer uitgebreid ten opzichte van vorig jaar.

1. Mijn favoriete gezichtsproduct

Mijn favoriete gezichtsproduct van het moment is deze foundation van catrice. Het is de ultimate moisture foundation in de kleur 010 light beige. 

Hier vind je een uitgebreide review van deze foundation. 

Dit is mijn favoriete gezichtsproduct omdat hij lekker licht en zacht aan voelt op de huid. Hij geeft een goede dekking die natuurlijk oogt. 

2. Favoriete oog make-up
Uiteraard moest deze er bij! Ik,heb hem al een tijdje en ik blijf hem geweldig vinden. Ondanks het feit dat ik totaal geen talent heb met het aanbrengen van oogschaduw! Voor foto's van swatches en ooglooks kan je hier klikken

Hier wil ik ook bij vermelden dat mijn favoriete mascara; essence get big lashes waterproof mascara. Deze mascara is echt goed, hij maakt mijn wimpers extra lang en vol bovendien is hij echt waterproof. 

4. Favoriete lip product
Ook deze is niet echt verrassend, de apocalips van rimmel zijn mijn favoriete lip producten van de zomer (jaar!). Ik heb er 3 van deze producten en ik hou zo veel van deze producten. Zo veel zelfs dat ik er niet 1 maar 2 reviews over heb geschreven, je vind ze hier en hier

Van de verschillende kleuren die ik heb, is phenomenon mijn favoriet! Deze kleur is een lekker lichte roze kleur, voelt lekker aan op de lippen, blijven lang zitten en is makkelijk aan te brengen. 

5. Favoriete nagellak

Mijn favoriete nagellakken zijn creamy nagellakjes in alle mogelijke kleuren. Ik heb geen echt favoriet merk! 

Ik ben hier vrij kort omdat ik ook de sensationails starterskit gekocht heb, en naar verluid is het een pracht van een product! Dus ik vermoed dat als ik hem eenmaal heb geprobeerd hij mijn favoriet nagelproduct word! Een uitgebreid review hiervan volgt later. 

6. Favoriete parfum


Dit is mijn nieuwe favoriete geur van het moment! Het is de white musk libertine van the body shop! Een uitgebreid review vind je hier! Sinds ik hem heb draag ik hem bijna continu, het is mijn nieuwe signature geur aan het worden! 

Dit waren mijn favorieten van het moment! 

Wat zijn jullie favoriete zomer producten? 

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten