zaterdag 28 september 2013

Mijn favoriete Emmy look van 2013

Mijn favoriete look van de emmy 2013 was deze van Christina Hendricks. Kijk verder waarom dit mijn favoriete look was. 
Er zijn meerdere reden waarom dit mijn favoriete outfit is te beginnen met hoe goed deze jurk bij Christina past! Deze jurk laat de vormen van Christina prachtig uitkomen.
Ook vind ik het mooi hoe Christina deze jurk combineert. Kijk verder! 

Christina heeft gekozen om deze jurk te accentueren met een groen juwelen. Hier zie je groene oorbellen en in de volgende foto zie je een groene clutch en een groene armband. 
Christina weet haar kleuren goed te combineren, want dit groen staat mooi met haar rossig haar.  

Ook Christina's make-up vind ik het vermelden waard! Christina's make-up is vrij neutraal met rode lippen. 

Hier zien we dan Christina's arm candy! Ook hier weer met groene accenten. De armbanden zijn vrij basic armbanden met veel glitter. De clutch vind ik persoonlijk niet zo mooi maar het past wel bij de armbanden en de groene accenten. Christina heeft haar nagel dan nog een licht grijze kleur geven,wat dan weer meer mooi staat bij de jurk die ze aanhad. 

Wat vonden jullie van de look van Christina? 

Rosalie
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten