zondag 24 november 2013

Forever 21: wishist

 
Ik kijk regelmatig op de site van Forever 21 om te zien of er leuke dingen te koop zijn. Ik zag onlangs heel veel leuke dingen daarom deze wishlist! 

Fancy bow back peplum top €17,75
Om heel eerlijk te zijn ik weet niet of peplum goed staat bij iemand met grotere maten. Maar op het model vind ik deze top wel goed staan. Deze top heeft aan de achterkant een strikje.
Deze vind je hier!

Heathered open cardigan €4,99 (met de korting die je momenteel krijgt)
Deze cardigan is simpel maar mooi en heeft een mooie kleur. 

Deze is tijdelijk uitverkocht, hopelijk is hij snel weer in voorraad.

Jet setter hooded cardigan €28,75
Van deze aztak print trui met kap. De print is leuk en een kap is altijd welkom.
Deze trui vind je hier.
Opulent open front cardigan €28,75
De trui heeft een hele leuke print en is effen zwart aan de achterkant. Deze vind ik echt leuk en iets soortgelijk heb ik nog niet, dus het zou een echte aanvulling zijn op mijn kleding.
Deze bloes kan je hier vinden. 

                                                     Ornate split-back top €15,75
Deze top ziet er van voor een leuke, simpele bloes uit met een leuke print maar dan zie je de achterkant! Dit is een heel leuk detail. Deze bloes vind je hier.

Show off textured peplum top €17,75

Deze peplum top vind ik heel mooie, deze is met doorzichtige stof afgewerkt wat het er chiquer doet uitzien. Deze peplum vind ik nog iets mooier dan de andere. Deze top vind je hier!

Versatile ikat blouse €13,75 

Ook hier een blouse die de aztak trend volgt, deze had je in verschillende kleuren waarvan ik deze blauwe het mooiste vond. Deze blouse vind je hier

Comic book raglan sweatshirt €21,75
En dan nog een deze leuke, speelse pull. 
Hij staat vol met strip quotes, wat ik wel een tof element vind.
Deze pull vind je hier

Als ik aan Forever 21 denk dan denk ik onmiddellijk aan hun sieraden daarom konden deze niet ontbreken op deze wishlist!  

Faceted faux gemstone necklace €10,90
Te beginnen met deze leuke statement necklace. Deze is een niet te opvallende statement necklace die toch een leuk detail geeft aan je outfit.
Deze vind je hier

Out of sea pendant necklace €1,90
Een leuk steurwiel anker en in het zilver omdat deze kleur mij beter staat dan goud.
Deze is vind je hier

Pretty tough cross stud set €4,90
Deze leuke oorbellen set bestaat uit parels en kruisen. Beide vind ik mooi en voor deze prijs krijg je meteen 3 paar van elk. Deze vind je hier
Romantic at heart stud set €3,90
Hier krijg je 3 paar oorbellen, klassieke parel oorbellen, love oorbellen en hartjes oorbellen. De bovenste 2 paar vind ik heel mooi, de onderste is iets te opzicht voor mij.
Deze set vind je hier
Romantic bangle set €10,90
Een beetje arm candy in rose goud! Deze vind je hier

Wat vinden jullie van mijn wishlist? 

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten