donderdag 21 november 2013

Urban Decay: Naked 3


3 Naked Palettes


Urban Decay heeft het nieuws bekend er komt een naked 3 palette. Volgens hun site bestaat het palette uit 12 nieuwe neutrale kleuren die dit keer meer naar het roze nijgen. Wat nog leuker is dat iemand dit palette al gekocht heeft en ik jullie foto's (+ swatches) van het palette kan laten zien.
Om te beginnen wil ik even duidelijk vermelden dat al deze foto's van de blog wheeconfetti.com komen, het artikel vind je hier. Zij heeft dit palette gekocht in Sephora Frankrijk. Zij heeft dit kunnen kopen door een fout bij Sephora, want het product was nog niet eens gelanceerd.
Naked3
Zo ziet het palette er uit, dit ziet er ongeveer hetzelfde eruit als de eerste 2 paletten. En nu de swatches, volgens Wheeconfetti doen de foto's het product geen eer aan. De glitters komen nl. niet tot zijn recht op de foto's. 
Naked3(2)Naked3(3)
Naked3(4)
Naked3(5)
Naked3(6)
Naked3(7)
Naked3(8)
Naked3(9)
Naked3(10)
Naked3(11)
Naked3(12)
Zoals we gewoon zijn van Urban Decay is er een goede pigmentatie! Ik ben benieuwd naar dit product, ik hoop dat dit product snel gelanceerd wordt! Dit lijkt mij echt een palette voor mij. Over de release data is nog niet gecorrespondeerd maar er gaan verschillende geruchten gaande van december tot januari tot nog later!

Wat vinden jullie van dit palette?

Groetjes
Rosalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten