woensdag 16 mei 2012

De tweede collectie van Rihanna voor Armani

Er zijn schetsen vrijgegeven van de tweede collectie van Rihanna voor Armani. Net zoals de eerste collectie in november, lijkt het ook nu weer om vrij brave kledingstukken te gaan. Heel anders dan we van haar gewoon zijn op het podium én in het dagelijkse leven.

Op de schetsen zien we onder andere een korte short, onderaan afgewerkt met een Schotse ruit (die te zien is als je de short oprolt). Die wordt op de schets gecombineerd met een losse T-shirt met een vogelprint en een bikerjasje.
Op de tweede schets worden enkele accessoires onthuld. Opvallend zijn de pumps met een peeptoe, maar ook de opvallende, grote handtas. Die laatste bevat het R-initiaal met het bekende adelaarslogo van Armani, een combinatie die we ook al in de eerste collectie zagen.

Een derde schets toont een jumpsuit in jeans, dat er ook zeer losjes en comfortabel uitziet.
Hetzelfde zou gelden voor de tweede ondergoedlijn van Rihanna, maar daar werden geen schetsen van vrijgegeven.

Volgens Armani bevat de lijn enkele topjes en shorts in stretchkatoen, maar ook een paar push-up beha's met glitters.

Onlangs onthulde Rihanna nog dat ze graag een eigen kledinglijn op de markt wil brengen. "Na een tweede collectie voor Armani, wil ik echt een lijn van mezelf. Ik wil ontwerpen. Ik wil het zelf verdienen", zei ze daarover in het radioprogramma van Ryan Seacrest.

"Ik zal wel samenwerken met enkele designers. Ontwerpers die ik respecteer en modehuizen die ik respecteer. Ik wil dat mensen me vertrouwen voor ik zeg: koop het, want het is van mij."

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten