vrijdag 25 mei 2012

Victoria Beckham plant winkel in Londen!


Ongeveer elke ontwerper heeft in Londen een winkel en dan kan Victoria Beckham natuurlijk niet achterblijven. De collecties van de ex-Spice Girl zijn altijd goed onthaald door zowel pers en het publiek en verkoopt ook goed ondanks de torenhoge prijzen. Momenteel werkt ze vooral op bestelling, wat een deel van de prijs bepaalt.
"Mensen vragen me vaak of ik mijn eigen winkel zal openen. Tuurlijk, ik wil niets liever. Daar werk ik ook op dit moment aan." Als het van Victoria afhangt, zal die winkel openen in Londen, en ze is niet de enige die naar de Britse hoofdstad lonkt: het populaire lingeriemerk Victoria's Secret opent er op 25 juli 2012 een grote winkel, strategisch vlak voor de Olympische Spelen beginnen.

Victoria's dromen stoppen niet aan de Britse grenzen: "Misschien trek ik in de niet-zo-verre toekomst ook wel naar Hong Kong." Azië is een interessante markt omdat de economieën daar boomen en de inwoners niets liever willen dan Europese en Amerikaanse topmerken dragen."Ik wil me niet enkel focussen op Engeland of de VS", legt Victoria uit. "Er liggen veel potentiële markten te wachten, en Azië is een erg interessant en opwindend onderdeel. Ik begin er nog maar aan, maar ik ga het rustig aandoen: babystapjes, zodat ik niet probeer te lopen voor ik kan wandelen."

Tot de eerste winkel echt opengaat, was het hoogtepunt in Victoria's ontwerperscarrière gek genoeg geen catwalk, maar... het kleden van Oprah Winfrey. "Door haar rondingen was het een uitdaging voor mij om haar te kleden, het was heel fijn." Victoria zegt altijd te ontwerpen voor vrouwen van elke leeftijd en kledingsmaat maar de waarheid blijft toch wel dat vooral slanke vrouwen het best staan in haar ontwerpen.

Wat vinden jullie hiervan?

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten