zaterdag 8 september 2012

De rest van mijn make-up collectie!

Gisteren liet ik jullie mijn oogschaduw collectie zien, en een paar dagen eerder liet ik jullie al mijn nagellak collectie zien. En nu wil ik jullie de rest van mijn make-up collectie laten zien. Kijken jullie mee?

Te beginnen met lippenstiften. 
Dit is mijn volledige lippenstiften collectie, ik ga ze nu merk per merk overlopen. 
Deze lippenstiften zijn van Catrice, de linkse is de 'Corallicious pink' van de ultimate shine collectie. De andere 5 zijn van de Ultimate colour collectie. Van links naar rechts heb je: Be Nutural, Princess Peach, My Red Card, Frozen Rose en de Pinker-bell. Dit zijn allemaal roze kleuren en 1 nude en 1 rode kleur. Ik vind de lippenstiften van Catrice echt goed, ze dekken super en zijn in veel mooie kleuren beschikbaar.
Deze zijn van Création Lamis, deze zijn de iets specialere kleurtjes. Op de linkse na, die een nude kleur is, zijn de andere paarse tinten. Van links naar rechts heb je: 02, 05, 332, 333 en 27. Ze gebruiken jammer genoeg geen namen maar nummers. Ik vind deze kleuren leuk, maar gebruik ze voor speciale gelegenheden. 
Deze zijn van Markwins International, deze lippenstiften hebben geen naam (of nummer) dus ga ik ze gewoon beschrijven. Van links naar rechts heb je:een rode kleur, een nude kleur, een paarse kleur en een lichte roze kleur. 
Deze zijn van verschillende merken. Van links naar rechts heb je: Manhattan nummer 59q een rood-bruine lippenstift, dan een merkloze lippenstift met glitters, de volgende is van Paris Memories nummer 231 een rode-paarse lippenstift en de laatste is van Dr. Ricaud  in beige elégant een bruin-rode lippenstift. 
 Nu mijn lipliners:
  Ik heb maar 2 lipliners: een rode en een bruine. 
Nu mijn lipgloss: 
Deze ga ik bespreken per soort lipgloss.
Deze zijn mijn kleurloze lipglosses, deze zijn doorzichtig met glitters erin. Van links naar rechts: heb je paris memories een lipgloss met geur en smaak, hierin zijn verschillende soorten van ik heb hiervan de kiwi. De volgende is ook van Paris Memories, dit is gewoon een doorzichtige lipgloss met glitters erin. 
De rechtse is een merkloos duo lipgloss met glitters en een roze lipgloss.
Deze zijn allemaal nude tinten. Van links naar rechts heb je:  Claire's, Black Onyi lipshine en Casuelle cosmetics.
Dit zijn mijn roze en rode lipgloss. Van links naar rechts heb je: Casuelle cosmetics, B-tuff glitter lipgloss, Paris Memories juicy bubble gloss dit is een duo gloss met van boven een lichte roze gloss en vanonder een rode gloss. 
Foundations en concealer: 
Dit zijn mijn foundations en mijn concealer. Van links naar rechts heb je: Garnier bb cream, Catrice photo finish in Rosy Beige, 2B vloeibare foundation in pêche en dan een concealer van eccence. Eigenlijk ben ik op zoek naar een groene concealer maar die zijn niet makkelijk te vinden.     
Vloeibare eyeliner: ik heb maar 2 vloeibare eyeliners omdat ik er moeilijk mee kan werken. Van links naar rechts: Paris Memories en dan Manhattan in bruin.
Oogpotloden: 
Dit zijn mijn oogpotloden:  Vlnr: Markwins International in de kleur zwart, Pimkie in de kleur zwart, Essence in de kleur grijs, Dr. Ricaud in de kleur bruin en Markwins Internationals in de kleur bruin. 
Mascara's: Van links naar rechts heb je:  Rimmel volume flash in de kleur zwart, Paris Memories een duo mascara het witte deel is geeft de wimpers volume en het tweede deel geeft een bruine kleur aan je wimpers. Dan is er een mascara van Manhattan in de kleur zwart, vervolgens een van Création Lamis met glitters en dan als laatste een van chanel in de kleur zwart.

Dit was mijn volledige make-up collectie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten