vrijdag 7 september 2012

Mijn oogschaduw stash!

Een paar dagen geleden liet ik jullie al mijn nagellak stash zien, vandaag wil ik jullie mijn oogschaduw collectie laten zien. Kijk dus mee en maak kennis met mijn oogschaduw collectie.
Dit is mijn volledige oogschaduw collectie, het is behoorlijk veel. Ik wist eigenlijk zelf niet dat ik zo veel oogschaduws had. Ik ga ze nu even merk per merk overlopen.

Dit zijn allemaal oogschaduws van Paris Memories. Dit allemaal duo's, die je makkelijk op elkaar stapelen om op te bergen.  
Dit zijn allemaal oogschaduws van Claire's. Deze zijn allemaal voor een smokey eye te creĆ«ren, in het kleine potje zit er een duo oogschaduw voor een highlight te maken. 
Dit zijn oogschaduws van Catrice. Er is 1 duo- en 3 mono oogschaduws. 
Deze zijn oogschaduws van Markwins Internationals. Dit zijn 4 doosjes met telkens 6 kleuren voor 2 volledige looks. Ook heb ik hierbij een doosje (niet op de foto!) waarin je deze palletjes kan steken om mee te nemen. 
 
Deze zijn allemaal van diverse merken, de naam was van de meeste verdwenen.
Naast deze oogschaduws heb ik nog 2 paletten met oogschaduws. 
 
Dit is het palette van 'The Color Workshop' in dit palette zitten er oogschaduws, blushs, lippenstifen.  Het onderste deel van dit palette zijn de oogschaduws en blushes. Er zijn 19 poeder oogschaduws en 6 creamy oogschaduws. 

Dit is het oogschaduw palette dat ik besteld had, en gisteren ontvangen heb. In dit palette zitten 120 oogschaduws. Om eerlijk te zijn had ik geweten dat ik zo veel oogschaduws had, zou ik dit palette niet gekocht hebben. Maar ik vind dit palette toch echt wel top!

Voila dat was mijn oogschaduw stash!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten