zaterdag 17 november 2012

Essence XXXL shine lipgloss review



Zoals ik in de shoplog al liet zien heb ik een lipgloss van de Essence XXXL shine lijn gekocht. De kleur die ik gekocht heb is nummer 18 Sparkling Papaya. Deze lipgloss belooft extra veel glans, hydraterend te zijn voor je lippen en het verzekerd je dat je lippen niet plakken. Maar doet hij dit allemaal wel? Om dat te weten moet je verder lezen!



Zoals je op de foto geeft de lipgloss een lichte kleur maar dit is bijna niet te zien als je de lipgloss op je lippen hebt. De lipgloss is dus een transparante gloss met veel glitters erin.

Omdat mijn foto's niet zo duidelijk waren heb ik foto's van iemand anders gebruikt (de foto's komen van hier) mijn foto's zal ik vanonder er bij zetten. Op mijn foto's is de glans wel heel duidelijk te zien!

Plain lips
Essence Sparkling papaya

Zoals je op deze foto's duidelijk kan zien geeft de lipgloss duidelijk veel glans af. Ook hydrateerd de lipgloss je lippen, het voelt juist of je een lippen balsem op hebt. En de lipgloss plakt helemaal niet, ze voelt juist heel luchtig aan op je lippen.

Ze doet dus echt wat ze belooft!

Mijn foto's

Mijn foto's zijn nogal wazig maar je ziet wel duidelijk dat de lipgloss veel glans geeft. Deze lipgloss is te koop bij kruidvat en kost €1,69.

Ik ben heel tevreden over deze lipgloss en zou hem ook opnieuw kopen.

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten