zaterdag 24 november 2012

Manly oogschaduw palette review

Een tijdje geleden kocht een palette van 120 oogschaduws. Het palette komt van het merk Manly en heb ik gekocht via deze site. Het palette kost €14,18 exclusief verzending.



Zo ziet het palette er uit, dit zijn 120 matte oogschaduw in alle mogelijke kleuren. Zo'n goedkoop palette dat kan toch niet goed zijn?

Fout gedacht!
Omdat ik niet alle kleuren kon swatchen heb ik een paar verschillende kleuren geswatcht.
 Dit is een felle groene kleur, dit is de pigmentatie door er 1 keer over te wrijven!
 Dit is een blauwe kleur.

 Dit zijn 5 verschillende kleuren, de middelste is de felle groene kleur van daarjuist. Zoals je op de foto's ziet geven de oogschaduws veel kleur af, ik heb ze nog niet alle 120 kleuren geprobeerd maar het deel dat ik heb geprobeerd in de afgelopen tijd geven allemaal veel kleur af.

Dit is ook even vlug een herfst oogschaduwlook gemaakt met het pallette. Hiervoor heb ik een oranje, licht en donker bruine kleur gebruikt en een highlighter.

Dit palette is een echte aanrader!

2 opmerkingen:

  1. Is het wel het authentieke manly palette wat je via lightinthebox toegestuurd kreeg? De swatches zien er op de foto niet erg gepigmenteerd uit. Is dat in het echt wel zo? Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het even opgezocht en mijn pakket kwam vanuit China, of het daardoor authentiek is of niet dat weet ik niet zeker.

    Even over het palette: de swatches komen op de foto inderdaad niet zo mooi over, dit komt door de overbelichting. Dus ik zal even een betere uitleg geven over de pigmentatie. De glinsterende kleuren geven een redelijk goed pigment af, je kan deze nadien nog makkelijk opbouwen zodat deze knallen. De matte geven iets minder pigment af maar deze kan je eveneens opbouwen.

    Ik vind dit nog steeds een heel goed palette en zeker voor deze prijs!

    Ik hoop dat dit je vraag beantwoord! Laat maar weten als dit niet het geval is.

    Groetjes
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen