zaterdag 10 november 2012

Pinterest!

Ik heb onlangs de site pinterest ontdekt en ben er echt verslaafd aan geworden. Voor degene die de site niet kennen, zal ik de site kort uitleggen. Elke persoon kan op pinterest prikborden maken waarop je foto's van je zelf of van anderen kan 'pinnen' (vandaar de naam van de site). Je geeft dan je prikborden een naam en plaatst daar alle foto's op die je wilt. Je kan ook mensen en prikborden volgen zodat je altijd ziet als deze mensen iets nieuws pinnen.



Dit is de startpagina van Pinterest als je ingelogd bent, hier zie je dan alle foto's die door de mensen die je volgt gepind zijn.

Dit was een korte uitleg van de site maar de reden dat ik dit met jullie wou delen is omdat er op pinterest super veel handige tips en tricks, diy, receptjes, .. staan. . Je kan er echt van alles vinden.  En ik wil jullie met dit bericht een paar van de goede ideeën laten zien die ik op deze site gevonden heb. Kijk je even mee?

Gepinde afbeelding

Dit een handige motivator om gewicht te verliezen, ik ben nu nog opzoek naar mooie steentjes en dan ga ik dit proberen.

Gepinde afbeelding
Dit is een handige tip om van fruit vliegjes af te komen.

Gepinde afbeelding
Dit zou je witte was terug wit moeten maken.
Gepinde afbeelding
Zo moet je je kurken niet weggooien maar kan je ze hergebruiken.
Gepinde afbeelding
Dit is handig als je geen ballon kan opblazen. Je doet wat baking soda in een flesje waarbij je azijn gooit en dan blaast de ballon zichzelf op.

Gepinde afbeelding
Je oude kerst lichtjes die niet meer werken kan je in lijm en glitter doppen en ze dan gebruiken ter decoratie. 
Gepinde afbeelding
Een handige tip om je niet te vergissen van sleutel

Dit zijn zo een paar van de vele fantastische tips die je op pinterest kan vinden. 

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten