zondag 23 december 2012

De vijf gouden regels voor je feestlook volgens Posh


Met de feestdagen in het vooruitzicht deelt Victoria Beckham haar tips bij het kiezen van een feest outfit. 

Victoria gaf de tips in de nieuwe editie van het 'Net-A-Porter'-magazine. Met die online shop werkt ze ook samen voor de verkoop van haar eigen ontwerpen. Uiteraard zijn alle kledingstukken en accessoires die ze aanraadt ook in haar eigen collectie terug te vinden.

Dit zijn de vijf gouden regels van Victoria:

1. Tover je kantooroutfit om in een perfecte partylook
"Als je rechtstreeks van je kantoor naar een feestje gaat, dan kan je je look opvrolijken met een kleine clutchhandtas, een mooie gouden armband en een paar hakken", zegt Victoria. Dat is volgens haar ook de reden waarom haar eigen jurken een simpel silhouet hebben: je kan ze 'gewoon' dragen of opleuken voor speciale gelegenheden.

2. Onderschat nooit de kracht van de juiste handtas
"Voor 's avonds moet je handtas klein zijn en gedragen worden als een clutch, maar groot genoeg voor een lipgloss en gsm", vindt Victoria. "Kies voor één van deze twee stijlen: een dun zakje met een rits of een stevige schoudertas met een ketting als riem. Ik hou persoonlijk van een stevige roze-gouden combinatie", aldus Posh.

3. Draag feesthakken die de show stelen
"Ik krijg nooit genoeg van mijn chique puntige pumps. Ze werken elke outfit helemaal af en verlengen ook je benen. Ze zijn perfect omdat ze ook geweldig zitten."
Soms mag het wat meer zijn: een lange jurk, opgestoken kapsel en veel make-up

4. Het is beter om 'ondergekleed' dan overdreven gekleed te zijn
"Als ik niet zeker ben wat de dresscode is, dan kies ik voor een meer casual outfit. Het is makkelijker om 'ondergekleed' te zijn en jezelf met zelfvertrouwen te presenteren", vindt ze. "Tijdens de koudere maanden combineer ik daarom simpele avondjurken met mijn militair geïnspireerde jassen, die ik over m'n schouders laat hangen."

5. Soms moet je durven te kiezen voor één en al glamour
"Voor formele feestjes draag ik vaak één van mijn eigen jurken. Ik krijg er zelfvertrouwen door, omdat ze er uit elke hoek goed uitzien." Toch mag het af en toe ook wat meer zijn. "Combineer met je favoriete hakken, handtas, glamoureus haar en opvallende make-up", luidt de raad van Posh.

Dit zijn de 5 tips van Posh! Zelf ben ik het wel niet eens met nummer 4, ik ben liever overdressed dan underdressed! Voor de rest vind ik het heel handige tips!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten