dinsdag 25 december 2012

Vrolijk kerstmis!


Het is weer Kerstmis! Weer eens lekker gezellig samen zitten met de familie bij de kerstboom,  en later op de avond leuk cadeautjes uitwisselen. Ik heb weer hele leuke cadeautjes gekregen! Kijk je even mee?

Het eerste wat ik kreeg is deze blauwe shamballa armband in het blauw. Ik vind dit een schitterende armband , ik wou al een tijdje eentje en nu heb ik er dus een! 
Het volgend cadeau bevatte deze nepnagels van Impulss! 


 Het volgende is een dubbelzijdige compacte spiegel met bloemen motief.
Bij het spiegeltje kreeg ik een bijhorende paraplu. 

Het laatste en het belangrijkste wat ik kreeg was deze camera. Deze camera komt van de Aldi en kost €160 hierbij krijg je deze camera, draagbaar zakje voor de camera, 4 oplaadbare batterijen met bijhorende oplader (hoe leuk!) en een 4 gb geheugenkaart. 

Dit zijn best veel cadeau's maar deze zijn niet enkel voor mijn Kerstmis maar ook voor mijn verjaardag op de tweede kerstdag.


Wat kregen jullie allemaal van de Kerstman?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten