zaterdag 29 december 2012

NYC lipgloss review!


 Ik kocht onlangs deze lipglossjes van NYC. Ik kocht nummer 452 ( perpetually hot pink) en nummer 460 ( gold with me). Deze zijn te koop bij de drogisterij en kost €1,99.

 
De bovenste foto is zonder flits, de onderste is met flits. Perpetually hot pink is een felle roze kleur met glans, gold with me is een bruine kleur (die op lippen nude overkomt) met glittertjes.


Hier draag ik niets op mijn lippen
Hier draag ik Perpetaully hot pink. Hij geeft een roze kleur aan mijn lippen, en doet mijn lippen ook glansen. Een klein minpunt de lipgloss doet mijn lippen plakken. 
Gold with me geeft een gouden gloed aan je lippen, dit komt door de vele glittertjes. De lipgloss geeft niet veel kleur af maar  vooral glans. Ook deze lipgloss plakt.

Kopen als:
  • een budget proof lipgloss wilt
  • een lipgloss wilt die kleur aan je lippen geeft
Skippen als:
  • je niet van lipgloss houdt die je lippen doet plakken
Ik zou deze lipgloss opnieuw kopen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten