zaterdag 15 december 2012

Shoplog kruidvat

Ik ben onlangs weer de kruidvat binnen gesprongen en heb heel wat spulletjes gekocht! Kijk je even mee naar wat ik allemaal heb gekocht?
Dit is een accessoire hanger, aan de haakjes kan je juwelen of riemen hangen. Hij heeft 11 hangers dus je kan er best wel veel juwelen op kwijt. Deze hanger kost €1,99.


Het volgende wat ik kocht, is deze grote barok-achtige spiegel. De spiegel heeft aan 1 kant een gewone spiegel en aan de andere kant een vergroot spiegel. De spiegel voelt wel goedkoop aan en kan je niet draaien (zoals op de foto van de doos staat). Hij kost €1,99.



Zoals je jullie misschien (niet) weten heb ik krullend haar en bij de minste vochtigheid begint mijn haar te pluizen. Daarom heb ik deze anti-pluis crème van Schwarzkopf gekocht. Deze crème helpt niet enkel tegen het pluizen, hij beschermt en verzorgt ook je haren.  In de crème zit Sheaboter en kokos extracten wat allebei heel voedend is voor je haar. Het is een leave- in crème, die je na het wassen in je handdoek droog haar doet. Deze kocht ik samen voor €3. Wat heel voordelig is want normaal betaal je €3/ stuk. Waarom deze dan zo goedkoop was weet ik niet!



Daarnaast heb ik nog een voedende nagellak remover van het kruidvat merk gekocht. Deze is een nagellak remover werkt met het pomp systeem, je legt er een watje op en je drukt en er komt de juiste hoeveelheid uit. Gedaan met knoeien! In deze naggellak remover zitten voedende bestanddelen die je nagels voeden en zorgen dat ze niet gaan uitdrogen. Kost: €3,99.



Ook heb ik nepwimpers gekocht van Catrice. Ik had nog geen nepwimpers omdat ik dat zo'n gedoe vindt om ze op te doen maar ik heb hiervan zo goede dingen gehoord dat ik ze toch ook zelf wou uitproberen. Het doosje bevat 60 stukjes nepwimpers, en deze zijn er in 3 verschillende grote. Op de achterkant staat uitleg over hoe je ze moet aanbrengen, eerst wat lijm op de nepwimpers dan 30 seconden wachten en dan ze boven je wimpers plakken en dan zachtjes aandrukken. Hoewel je het niet ziet, zit er een kleine tube wimperlijm in het doosje. Dit kost €3.99.

                            
Ten slotte kocht ik nog 2 lipglossjes van NYC. Ik kocht nummer 452 ( perpetually hot pink) en nummer 460 ( gold with me). Ik heb al redelijk veel lipglossjes maar die ik heb zijn vooral transparante lipglossjes. (Ze geven gewoon glans met glitters.) Daarom dat ik opzoek ben naar goede lipglossjes met kleur er in. In de winkel kwam ik deze tegen en ik nam ze gewoon mee om. Deze heb ik gekocht voor samen €3.

Dat was alles wat ik gekocht heb! Van de meeste beauty spullen komt er nog een review online binnenkort!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten