maandag 11 maart 2013

3 haarstijlen die je makkelijk zelf kan maken



Zoals elke vrouw wil ik dat mijn haar er perfect uitziet, maar ik wil niet altijd hetzelfde doen met mijn haar. Soms wil ik ook iets speciaals doen en het liefst iets wat snel gemaakt is en makkelijk is om te maken. Hier heb ik 3 kapsels, met foto's die je stap voor stap uitleggen hoe je een speciaal kapsel zelf kan maken!



De twist vlecht!

  • Neem 2 stukken haar. Draai deze om elkaar heen, en neem elk deel los van elkaar vast. Neem nu een stukje haar en plaatst dit tussen de 2 stukken haar in. 
  • Draai de 2 delen. Neem weer een stuk haar en plaatst dit weer tussen de 2 delen in. 
  • Blijf dit doen tot je vlecht lang genoeg is. Maak de vlecht nu vast met een speldje. 
  • En je vlecht is klaar! 
Hier is nog een video waar de haarstijl nog eens wordt uitgelegd! 

Gepinde afbeelding
Hier zie je hoe je met een stokje een mooie dot kan maken. Dit is vrij eenvoudig, je neemt je haar samen als zoals je een staart maakt. Je houdt je stokje boven de 'staart' en plooit je staart rond de stokje. Nu draai je rond met je stokje en steekt het stokje vast. And that's it! 

Gepinde afbeelding
Een vlecht ondersteboven tot een dot! 

Je neemt je haar samen en begint te vlechten (buig je hoofd naar voren zodat dit makkelijker gaat. In dit voorbeeld is er gevlecht met 2 delen haar (ipv met 3 delen)! Beide zijn mogelijk! Dan vlecht je tot de plaatst waar je je dot wilt. Maak nu een dot en je haar is klaar! 

Dit zijn de 3 snelle haarstijlen, die ik wou delen met jullie. Hopelijk hebben jullie er iets aan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten