vrijdag 1 maart 2013

(P)inspiration: droom huis!

Hier heb ik weer een deel foto's ditmaal rond het thema droomhuis. Dit omvat foto's van huizen, mooie inrichtingen, ... . Dit moet wel met een nodige dosis realiteit bekeken worden, dit gaat over droom huis niet mijn toekomstige huis! Zie het als volgend, stel ik win morgen euromillions dan zou ik zo'n huis kopen en het als volgend inrichten!
Aan dit huis, vind ik de grote ramen heel mooi. 
Uiteraard kan een walk in closet niet ontbreken.
Een blauwe orchidee in een glas. 
Een wijnglas, omgedraaid met met in roos onder het glas. En daarboven is een kaars geplaatst. 
Een verborgen make-up tafel. Met een grote spiegel. 
Verborgen stopcontacten, vermomd als lade's.
Een verborgen kamer achter een boekenrek. 
Een kamer voor meisjes. Een perfect ingebouwd bed, met een deur die naar de kleerkast leid waar ook een trap staat die leidt naar een lees ruimte.  Die gedecoreerd is met een balkon. 
Een modern huis dat je volledig kan afsluiten. Dit is leuk om te zien maar hier zou ik niet willen wonen, ok niemand kan ongewenst binnen. Maar ik zou mij opgesloten voelen. 
Een kleine hoek omgebouwd tot een leeshoek. 
Een wijn ruimte, waarin je al je flessen wijn bewaard.
Een perfecte slaapkamer, ik ben vooral fan van het grote, hoge bed.
Dit ziet er een leuke, gezellige zitkamer. 
Een voorraadkamer dat er uit ziet als een winkeltje. 
Ten slotte nog een decoratie tip, hou je oude wijnflessen en decoreer ze met touw. Het resultaat ziet er heel mooi uit!

Dit was een deel van de foto's rond dit thema, meer foto's kan je op mijn pinterest vinden.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten