zondag 24 maart 2013

Gezichtsmasker van Yves Rocher

Zoals ik in de Yves Rocher shoplog liet zien, heb ik een gezichtsmasker gekocht en dezelfde nog eens als verrassing geschenk gekregen. Ik heb het masker een paar keer gebruikt en ik wou mijn bevindingen delen.

Het is een 3 minuten masker met granaatappel. Dit masker belooft niet veel te doen, enkel dat het in 3 minuten werkt. 

Zo ziet het masker er uit. Het is een doorzichtige, gel-achtige substantie. Het ruikt heel lekker fris. 

Zo ziet het masker eruit als je het uitsmeert. Het masker trekt snel in.

Ik heb het gevoel als ik het masker heb gebruikt, dat mijn huid er hetzelfde aanvoelt. Alsof het masker niet echt iets heeft gedaan, maar dat beloofd het masker ook niet. 

Even op een rijtje:
  • Het masker ruikt lekker
  • Trekt snel in
  • Doet niet erg veel 
Ik vind het een fijn product maar een gezichtmasker mag voor mij iets meer voedend en verzorgend zijn. Daarom zou ik het niet meer opnieuw kopen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten