maandag 25 maart 2013

Kruidvat shoplog

Ik ben onlangs nog eens naar de kruidvat geweest. Ik moest daar een paar reserve producten kopen  en zoals gewoonlijk ben ik met meer spullen vertrokken dan de bedoeling was. 

Het eerste wat ik gekocht heb is deze geuroliebrander! Zoals je op de onderste foto zie je hoe je deze geuroliebrander moet gebruiken. Je doet vanboven in het schaaltje water met een paar druppeltjes geurolie en dan plaatsje vanonder een kaars (gewoon een theelichtje). En als de kaars warmte afgeeft, verspreid de geur zich. Bij de brander zitten 7 geuren, waaronder lavandel, appel, appelsien, aardbei,... . Deze kost €4,99. 

Dit is mijn favoriete parfum, deze heb ik als reserve gekocht. De vorige keer heb ik een mini gekocht van 10 ml, nu ben ik direct voor de 50 ml gegaan. Deze kost €6,99.

Het volgende is deze jumbo geurkaars. Deze kost €1,99. Ik heb deze vooral voor het mooie glas gekocht. 

Ik heb ook een parfumverstuiver gekocht. Ik zocht allang 1 maar €15 vind ik best prijzig. Dus ik was aangenaam verrast toen ik deze bij de kruidvat zag voor slechts €3,79. Hierin kan 5 ml wat handig is als je bv op reis gaat en niet een hele parfumfles wilt meezeulen. 

Op de onderstaande foto zie je hoe dit werkt. Je haalt de dop van je parfum en pompt je eigen verstuiver vol met parfum. 

Het volgende is deze foundation van Catrice.  Het is van de foto finish collectie en in 10 sand beige. 
Ook dit is een reserve product, want mijn huidige is bijna op. Dit is mijn favoriete foundation, een review hiervan vind je hier!  Deze kocht €6,59. 
Ook heb ik deze duo jumbo eyepencil gekocht van essence. Deze bevat aan 1 kant een highlighter en aan de andere kant een creamy eyepencil. Ik heb hem in de kleur mosgroen (bevat geen echte naam, maar ik vind hem mosgroen qua kleur). Deze kostte €1. Dit komt omdat hij uit het assortiment is gehaald van essence en nu verkocht wordt aan discount prijzen. 

Het volgende is deze concealer van catrice in 030 rosy beige. Van deze concealer heb ik veel goede dingen gehoord, en daarom wou ik hem ook eens testen. Hiervan volgt nog een review als ik hem uitvoerig getest heb. Deze kost € 2,99. 

Ook heb ik dit puzzelboekje gekocht. Ik ga binnenkort op vakantie en daar maak ik graag sudoku's. Dit boek kost €1,49. 

Ook ben ik nog even een boekenwinkeltje binnengelopen en heb ik daar 2 boeken gekocht. Het zijn 2 klassiekers die ik nog niet gelezen had en het werd tijd dat ik ze eens ging lezen! 

Boven zie je; Schindler's lijst
En onder zie je: De 3 musketiers


Dit is alles wat ik gekocht heb. Van de concealer en het oogpotlood komt nog een review online!

Tot de volgende keer! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten