vrijdag 27 december 2013

Kerstcadeaus

Ik wil even laten zien wat ik voor kerstmis gekregen heb. Een deel zal je herkennen van mijn Londen Wishlist die ik aan mijn ouders heb meegegeven toen ze voor een weekend naar Londen gingen. 


 Hier zie je de expert face brush van real techniques, deze stond op mijn londen wishlist. Ik wou al lang een kwast van real techniues testen want deze zijn niet duur en zouden heel goed zijn. 


Ik heb van mijn oudste zus een geschenkkaart van €20 gekregen voor mediamarkt. 


Mijn ouders zijn in Londen naar de primark gegaan, daar kochten ze onder andere deze lipglossjes. Deze lipglossjes hebben de vorm van uilen en bestaan in 3 verschillende geuren. Namelijk aardbei, vanille en kersen. Hieronder zie je ze open doet. 


 Hier zie je het i-divine: oh so special palette van Sleek. Ook deze stond op mijn Londen wishlist, hieronder zie je een foto van de oogschaduws. Ik heb dit product al even geswatcht en wat een pigment heeft dit palette! Ongelooflijk en zeker voor die prijs. Ik denk dat ik binnenkort nog eens een palette van dit merk zal kopen.
En dit is het laatste cadeau dat van mijn wishlist komt. Dit is de concealer van collection 2000 dit is in de kleur 1 - flair. Mijn ouders hebben er meteen 2 gekocht omdat ze van de andere spullen van het lijstje niet veel vonden. 

 Zoals ik net al zei, vonden mijn ouders niet alles van het  lijstje. Daarom kochten ze andere spullen waarvan ze dachten dat ik ze wel leuk zou vinden. En dat is ze goed gelukt. Om te beginnen kreeg ik deze lipstick in de kleur 776 - barely there van sleek.                      


Daarnaast kochten ze dit seventeen palette. Dit palette bevat 12 oogschaduw en 2 oogschaduw kwasten. Hieronder zie een foto van het product. Dit is een leuk palette met mooie kleuren oogschaduw waar je veel verschillende ooglooks mee kan maken. 



Ik kreeg ook deze leuke sleutel hanger. Het is een schildpadje met steentjes en gemaakt uit  (nep) goud. Dit is heel mooi. 

Als laatste kreeg ik deze leuke lounge pyjama van Primark. Het is een let's go wild pyjama, deze pyjama is heel fluffy en zit heel comfortabel. 

Dit waren al mijn cadeaus die ik gekregen heb, ik ben er super blij mee. Kerstmis draait om meer dan cadeautjes maar het blijft wel een leuk deel van Kerstmis. 

Wat hebben jullie als cadeau gekregen? 

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten