zaterdag 7 december 2013

London wishlist

Mijn ouders gaan volgende week een weekend naar Londen. Van deze gelegenheid maak ik even gebruik om een kleine shoplijstje samen te stellen. Deze spullen zijn dan bedoeld als kerstcadeau voor mij. Aangezien dat ik mijn ouders niet heel Londen wil laten rondlopen, heb ik het lijstje beperkt gehouden tot 1 winkel.

Deze winkel is Superdrug, deze winkel verkoopt heel veel make-up merken die ze hier niet verkopen. Waaronder sleek, MUA, collection 2000 en real technique. 

Omdat sleek vaak tijdelijke paletten uitbrengt en ik online niet duidelijk kon zien welke nu in de winkel liggen heb 3 paletten van sleek doorgegeven. De bedoeling is dan wel dat ze maar 1 halen. 

Het eerste palette dat ik heb doorgegeven is: I divine Vintage romance. Ik heb onlangs swatches gezien van dit palette en die zagen er heel goed uit.  De pigmentatie was goed en de kleuren zijn speciaal, het zijn kleuren die je niet vaak tegenkomt. 

Hier onder zie je swatches van het palette: 


Het tweede palette is: I divine oh so special. Dit palette heb ik al tijdje op het oog, dit palette viel mij op van wegen de mooie kleuren. 

En dan het laatste palette van sleek: het I-divine au naturel palette. Dit is een palette van neutrale kleuren, neutrale kleuren kan je nooit te veel hebben.

Hier zie je swatches van het palette:
 Bron

Al deze paletten kwamen dus van Sleek en kost €9,99 per stuk. Mochten persoonlijke voorkeur van palette gaat uit naar het Oh So Special palette.

Het volgende palette is het MUA undressed palette. Dit palette is naar verluid de beste dupe van het Naket palette van Urban Decay. Dit palette kost maar €5 en het naked palette kost rond de 40 euro. Dat is dus een groot verschil. En voor die prijs wil ik het product toch even testen.

Hier swatches van het product. 

 Bron


Real Technique kwasten worden gemaakt door een lid van het youtube duo Pixiwoo. De pixiwoo zusjes zijn beide visagisten en maken op het kanaal veel tutorials. Dat en veel lovende reviews hebben mij overtuigd om een real technique kwast aan te kopen. Ik koos voor de Real technique expert face kwast. 

En ten slotte wou ik ook nog de Collection 2000 concealer in de kleur fair. Deze concealer zou heel goed moeten zijn, en dit moest ik uiteraard ook proberen. 

Dit is alles wat ik aan mijn ouders heb meegegeven als wishlist. Ik vind dat ik het lijstje nog redelijk beperkt heb gehouden. En mochten mijn ouders niet alles vinden, is dat natuurlijk een leuk excuus om zelf eens naar London te gaan. 

Welke winkels bezoeken jullie als jullie naar London gaan?   

Rosalie
X


Geen opmerkingen:

Een reactie posten