zaterdag 21 december 2013

Movie time

Nu het vakantie is, heb ik weer wat tijd om video's te bekijken. Ik heb onlangs 3 films gekeken die ik al een tijdje wou zien en ik ben ook the hobbit gaan kijken in de cinema. Wat vond ik van de films? 
1. The bad teacher 


Sommige docenten doen maar wat. Elizabeth (Cameron Diaz), bijvoorbeeld. Ze is meedogenloos, onaangepast en vloekt er op los. Ze drinkt, wordt regelmatig high en wil niets liever dan een rijke man aan de haak slaan, zodat ze kan stoppen met haar flutbaan. Als ze gedumpt wordt door haar verloofde, zet ze alles op alles om een rijke, knappe vervanger (Justin Timberlake) voor zich te winnen. Elizabeth gaat de strijd aan met haar overenthousiaste collega Amy. Bron: moviemeter.nl

Ik wou deze film al lang zien maar ik was er nooit aan gekomen, tot nu. Ik vond de film goed, hij was grappig, origineel en bestaat uit een top cast. 

IMDB-score: 5,7
Mijn score: 7

2. Now you see me


'The Four Horsemen' is een groep goochelaars, tijdens het uitvoeren van hun magische show overvalt de bende een bank op een ander continent om vervolgens de winst onder het publiek te verdelen. De FBI-agent Dylan is vastberaden om de goochelaars te arresteren voor hun misdaden. Uit nood keert Dylan zich tot de beroemde magiƫr Thaddeus die beweert dat de bankoverval gepleegd is via vermommingen en videobedrog. Bron: moviemeter.nl

Ik vond deze film goed, hij was verrassend en heel leuk bedacht. De special effects waren heel goed, de stunts zagen er ook heel goed uit. Wel mocht de film wel wat korter zijn, hij was iets te lang. Het einde had ik helemaal niet zien aankomen, wat een einde! 

IMDB- score: 7,3
Mijn score: 8

3. The heat


Sarah Ashburn (Sandra Bullock) is een onderzoeker bij de FBI, en staat bekend om haar superioriteit en arrogantie. Shannon Mullins (Melissa McCarthy) is een politieagente in Boston, en staat op haar beurt bekend om haar grote bek, een kort lontje en het oppakken van de meest moeilijk te vangen criminelen. Geen van beiden had ooit een partner, of zelfs een goede vriend, maar als deze twee wilde, onverenigbare dames van de wet hun krachten moeten bundelen, om een drugsbaron te vangen, gebeurt er wat niemand ooit voor mogelijk zou houden: Ze worden vrienden! Bron: moviemeter.nl

Deze 2 actrices zijn mijn favoriete actrices van het moment. Dit is een goede film met veel grappige delen, goed verhaal en een top cast.

IMDB - score: 6,7
Mijn score: 7,5

4. The hobbit 2




Na een succesvolle doortocht over en onder de Mistige Bergen, moeten Thorin en zijn gezelschap beroep doen op een machtige vreemdeling vooraleer ze de gevaren van Demsterwold kunnen trotseren - zonder hun tovenaar. Als ze Meerstad bereiken zal de hobbit Bilbo Balings zijn afspraak met de Dwergen moeten nakomen. Het gezelschap moet de reis naar de Eenzame Berg voltooien en Balings moet de Geheime Deur zoeken die hem toegang verleent tot de schat van de draak Smaug. En waar is Gandalf heen? En wat is zijn geheime zaak in het Zuiden? Bron: moviemeter.nl

Dit vervolg is net als de eerste een hele goede film. Wat een leuke films zijn dit! Het verhaal, de effecten, de cast alles is fantastisch. Ik kan niet wachten tot de volgende film! 

IMDB- score: 8,2
Mijn score: 8,5

Dit waren de films die ik de afgelopen tijd heb bekeken. 

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten