zondag 1 december 2013

Sweater weather tag

Gratis verzending herfst en winter o- hals koreaanse mannen trui gebreide trui breien truien reeën printen ontwerp gratis verzending
Ik zag onlangs deze leuke sweater weather tag en besloot hem ook te doen. Deze tag bestaat uit een aantal vragen allemaal rond het winter thema.

Wat drink je het liefst op koude dagen: koffie, thee of warme chocolademelk?

Ik drink het liefst koffie daar kikker ik echt op. Ik moet 's ochtend vroeg opstaan en dan helpt koffie mij echt wakker worden. Chocomelk vind ik ook lekker maar dat drink ik enkel op speciale momenten, bv als ik wil relaxen. Thee drink ik maar zelden, gewoon omdat ik koffie lekkerder vind.

Pas jij je make-up routine aan in het najaar?

Ik draag nu vaker waterproof mascara, ook mijn foundation is iets lichter van kleur omdat mijn huid terug bleker is geworden. Voor de rest pas ik mijn make-up niet aan.

Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen?

Wij hebben in ons gezin al jaren dezelfde kerstmenu gewoon omdat wij deze allemaal heel lekker vinden. Zo eten we bv. altijd als hoofdgerecht kalkoen in bladerdeeg, peer met veenbessen en kroketten. We willen dit jaar wel het menu van nieuwjaar aanpassen, en als het bevalt dan houden we het menu aan voor de komende jaren.

Muts of sjaal?

Ik draag altijd een sjaal, een muts draag ik minder vaak. Ik ben trouwens op zoek naar een mooie bordeaux muts, ik denk dat die kleur goed bij mij zou staan.

Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?

Ik vind bordeaux kleuren mooi tijdens het najaar. Met bruintinten kan je ook nooit misgaan, ook paarse tinten zijn mooi tijdens het najaar.

Laarzen of Uggs?

Dat is een moeilijke keuze, kies je voor stijl of voor comfort? Als het echt koud is dan prefereert comfort, dus ik kies dan voor uggs. Ook als er sneeuw ligt dan draag ik het liefst uggs omdat deze meer grip op de ondergrond hebben.

Wat is het leukste aan het najaar?

De feestdagen is zonder twijfel het leukste van het najaar.

Voel je vrij om deze tag over te nemen!

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten