vrijdag 25 januari 2013

Catrice Photo Finish

Ik heb voor jullie een foundation van Catrice, getest nl. Photo Finish 18h liquid foundation. Deze foundation is er in 5 kleuren, 010 Sand Beige, 020 Rosy Beige, 030 Caramel Beige, Sun Beige en ten slotte 050 Deep Bronze. Zelf ben ik gegaan voor de 2 lichtste kleuren.

Ik heb 2 verschillende kleuren van deze foundation omdat mijn huidkleur er in de winter en zomer niet hetzelfde is. De lichtste kleur is voor tijdens de winter en de donkere kleur voor de zomer. 
De foundation zit een pomp flacon, wat heel hygiënisch werkt. Ook is dit makkelijk om mee te doseren. 
Hier heb je een lijstje met alle ingrediënten die in de foundation zitten. 

Deze foundation beloofd een lichte foundation te zijn met licht reflecterende elementen. Hij maakt daarboven je huid mooi egaal met een kleur die perfect matcht met je eigen huidskleur. Het geeft je huid een natuurlijke glow zonder er uit te zien als een plamuur laag. De foundation blijft 18 uur zitten en is olie vrij.
Dit allemaal zou je een teint geven even perfect als een gephotoshopte foto. 

Deze foundation belooft heel veel te doen. Om te kijken of hij dit allemaal doet moet je even verder lezen, onder de voor & na foto's. 

Update: deze foto's ben ik kwijt geraakt, ik zal binnenkort terug foto's maken van het product 

De foundation is makkelijk verdeelbaar, en geeft een medium dekking.Hij maakt mijn huid een stuk egaler en de roodheid is op een mooie natuurlijke manier verdwenen. Hij laat nog wat beetje rood achter, wat zorgt voor een natuurlijke glow. Ik heb alleen nog wat concealer nodig voor onder mijn ogen en op mijn pukkeltjes. Deze foundation geeft dus een goede dekking zonder een masker-effect, dus exact wat Catrice beloofd. 

Verder heeft de foundation heeft ook een aangename geur, als je hem opdoet. Het heeft geen uitgesproken geur, maar is helemaal niet onaangenaam. 

Als laatste de houdbaarheid. Catrice belooft dat de foundation 18 uur blijft zitten. Zolang heb ik hem niet gedragen dus echt zeker weet ik het niet. Maar hij blijft wel lang mooi zitten, zonder enige problemen te geven.  

Dit is wat mij betreft een echte aanrader!

Deze foundation is te koop bij kruidvat voor €5,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten