dinsdag 29 januari 2013

Make-up looks van de Golden Globe!

Afgelopen week liet ik jullie mijn favoriete en minst favoriete outfits van de Golden Globes 2013 zien. Een paar make-up looks vielen mij toen ook al op en deze wou ik vandaag met jullie delen. Samen met goede tutorials.

1.  Taylor Swift


Dit is een mooie natuurlijke look.


2. Jessica Alba

De opvallendste look was die van Jessica vooral met die felle oranje lippen.

Hier heb ik een tutorial van de make-up look en het kapsel.

 3. Katherine Mcphee

Dit is een mooie, draagbare look. Een smokey eyelook met voor de rest een vrij neutrale look.

 4. Claire Danes

Claire heeft een grijze smokey eye gemaakt. Wat heel leuk en draagbaar is.


Dit waren de make-up looks die mij opvielen op de Golden Globes. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten