dinsdag 22 januari 2013

Golden Globes 2013: worst dressed

Vorige week zondag werden de Golden Globes weer uit gereikt. Naast de prijzen die te winnen vallen draait het ook om wat er te zien valt op de rode loper. Gisteren liet ik jullie de beste outifts zien, vandaag de slechtste looks van de avond. Kijk je mee?


Jennifer Lawrence in een rode strapless jurk van Christian Dior. Deze staat ook in mijn best dressed list omdat de kleur en ontwerp van jurk Jennifer goed staat. Alleen rond haar middel zit de jurk niet goed.
Bij deze foto zie je dit beter.
Amanda Seyfried in een jurk van Givenchy. De jurk is mooi qua vorm en ontwerp, enkel de kleur maakt het afschuwelijk. Had dit in een andere of donkere kleur geweest was dit stukken mooier geweest. 
Ariel Winter in een jurk van Valentina. Deze jurk heeft een heel kinderlijke uitstraling. 
Debra Messing in een jurk van Dona Karan. Het lijkt of Debra gordijnen om haar heen geslagen, dit is echt niet mooi. 
Emily Mortimer  in een jurk van Jenny Packham . Deze jurk doet mij denken aan een mialen kleed, ook is hij veel te strak. Een maatje groter was beter geweest, maar nog steeds niet mooi in mijn ogen. 
Halle Berry in een jurk van Versace. Het lijkt of Halle niet kan kiezen tussen alle trends. Zo gaat ze voor een felle patroon, hoge split, blote buik en een halve schouder. 
Jennifer Lopez in een jurk van Zuhair Murad. Het lijkt of ze geen jurk draagt maar gewoon gespray paint is. 
Jessica Chastain in een licht blauwe Calvin Klein. Deze jurk zit niet goed bij haar decolletĂ©, hij was niet goed aangepast aan haar. Jammer want voor de rest stond de jurk haar prachtig! 
Jo Champa  in een heel speciale jurk. Ik denk dat deze zonder uitleg moet! 
 Jodie Foster 
Kelly Osbourne in een mint groene jurk. Ik vind het onderste deel van de jurk niet mooi! 
Lucy Liu in een jurk van Carolina Herrera. Deze jurk heeft een heel kinderlijke uitstraling. 
Marion Cotillard in een orange jurk van Dior. De scheve jurk vind ik maar niets!
Michelle Dockery in een jurk van Alexandre Vauthier. Het bovenstuk is maar raar, het lijkt op een veren vacht. Of dat de bedoeling was, weet ik niet. 
Sienna Miller in een vormloze jurk. Het doet mij denken aan een pyjama. 

Dit waren voor mij de slechtste outfits van deze avond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten