vrijdag 26 juli 2013

Shoplog: action, body shop en kruidvat

Ik ben gaan shoppen bij 3 verschillende winkels namelijk bij the body shop, action en de kruidvat. Op de foto zien jullie alles wat ik gekocht heb. En aangezien het weer ongelofelijk goed is, heb ik buiten in het gras de foto's gemaakt. 

Eerst alle aankopen van de body shop
Bij de body shop krijg je een mooi zakje mee als je er spulletjes koopt. 

Dit is alles wat ik gekocht heb bij de bodyshop. Van links naar rechts heb je een scrub, body scrub, 2 douchegels en dan een zakje met zeepjes in verschillende dierenvormpjes. 

Deze scrub is gemaakt van gerecycled karton. Hij voelt lekker stroef aan, je kunt hiermee echt goed scrubben!


Dan deze sweet lemon body scrub. Hij ruikt echt heerlijk, citroen ruikt zo lekker. Dit is de mini versie van deze scrub, hij bevat 50 ml. Deze kostte €2,50. 

Dan deze 2 douche gels bovenaan heb je 'Atlas mountain rose' en onderaan 'indian night jasmine'. Beide ruiken ook lekker, zelf zo lekker dat de body shop parfum verkoopt van deze geur. Deze 2 zijn ook mini's en bevatten 60 ml. Deze kosten €1,50. Toen ik deze kocht was er een actie 2 mini's kopen een 3e gratis, dus 1 van de mini douchegels heb ik dus gratis gekregen. 

Het laatste wat ik kocht bij de bodyshop waren deze zeepjes. In het zakje zitten 5 zeepjes in verschillende vormen. In dit zakje heb je een schildpad, een neushoorn, een beer, een walvis en een olifant. Je kon deze zeepjes kopen met fruit vormpjes. Deze zeepjes kosten €1,75. 

Dit alles wat ik bij de action gekocht heb!

Het eerste wat kocht daar en mijn beste aankoop bij al deze winkels, is deze bruine tas.  Aan een kant is hij gewoon effen bruin en aan de andere kant zit er ribbeltjes. Het doet mij denken aan krokodillen leer, alleen veel goedkoper. Deze tas kost €9,95. 

Dames teenslippers, maat 39. Deze moet je in een maat groter kopen! Ik had deze niet gepast en ze zijn nu een maat te klein, maar voor de rest zijn het goede en  mooie slippers. Deze kosten €3,99. 

Het volgende wat ik kocht, was dit fotoalbum. Hierin kunnen 200 foto's. Deze kost €1,95 wat echt goedkoop is voor een foto album!

Ik heb ool deze gelliner gekocht samen met het borsteltje. Dit setje kost €0,98. 

Ook heb ik deze reinigende poriĆ«nstrips gekocht. Van deze had ik gehoord dat ze echt goed werken en daarboven nog eens spotgoedkoop zijn. Deze kosten €0,99. 
Het laatste wat ik kocht bij de action is deze dental floss. Het zijn 2 verpakkingen met elk 50 meter flossdraad. Deze kost € 0.79. 

Dit is alles wat ik gekocht heb bij kruidvat. 

Het eerste wat ik er kocht, was de epilator. Hij is van het merk philips. Hij kost normaal €24,99 maar er is 50% korting op, en kostte dus nu nog maar € 12,49. 

Ook heb ik nog 2 apocalips gekocht. Omdat ik ze zo goed vond heb ik er nog 2 kleuren bij gekocht, een review van 'celestial' vind je hier. De kleuren zijn 'phenomenon' en 'apocaliptic'.  Deze kosten elk €10,99. 

Het laatste wat ik kocht zijn deze 2 lipstiften. De rode is van de Kate Moss collectie, van de long lasting finish in de kleur 107. De zwarte is een long lasting finish lipstick van rimmel zelf. Deze is in de kleur 002, candy. De lippenstift van Kate Moss kost €9,99 en de andere kost €8,99. 

Op de volledige lippencollectie van rimmel is er momenteel een actie! Namelijk 2 kopen voor €12! 

Dit was mijn volledige shoplog!

Als je van iets een review wilt, laat mij het dan weten via de reacties! 

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten