maandag 29 juli 2013

Vanessa Hudgens: outfits

De laatste tijd als ik rode loper foto's van Vanessa Hudgens zie, ziet Vanessa er stijlvol uit. Omdat ik veel van haar outfit heel erg mooi vind, zou ik jullie een deel van haar outfits van de laatste tijd willen laten zien. Hierin zitten zowel rode loper outfits als casual outfits. 

Vanessa Hudgens in een jurk van Catherine Malandrino, hier draagt Vanessa in een witte jurk met bloot middenrif. 

Hier draagt Vanessa een vrolijke bloemetjes jurk, met een grote floppy hoed. 

Vanessa in een witte jurk, let vooral op de mooie haarband. 

Deze combinatie vind ik echt mooi!
Deze look geeft een flashback naar Vanessa's vroegere stijl. Ik vind dit wel een leuke casual outfit! Het jasje vind ik vooral heel mooi!

En hier weer een van die mooie rode loper outfit, waarover ik sprak. Deze foto is wel genomen op een after party. Hierin draagt Vanessa een bruine jumpsuit, versierd met steentjes en kant. 

Deze jurk vind ik gewoon prachtig! Ook weer mooi afgewerkt met haar accessoires. 

Vanessa in een mooie broekpak. Dit is een mooie print. 

Dit zijn 3 rode loper outfits. Links heb je een mooie groene jurk. In het midden een mooie, zalmroze jurk met bloemen als decoratie. En rechts een witte jurk wederom met een bloot middenrif. 

Hier is Vanessa weer in een bloemetjes jurk, deze jurk heeft zowel van voor als vanachter een bloot gedeelte. 

Dit waren een aantal van de outfits van Vanessa Hudgens van de laatste tijd. Wat vinden jullie van Vanessa's outfits!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten