zaterdag 20 juli 2013

Unboxing: hydra match garnier via the insiders

Ik ben al een tijdje lid van the insiders. The insiders is een website waarvoor je moet inschrijven en dan kan je deelnemen om bepaalde producten te testen en dan moet je deze producten beoordelen. Zoals een review maar voor een externe website. The insiders heeft veel leden, dus je kan niet altijd alles testen wat je zou willen testen.

Een van de campagnes die je kon testen was de hydra match van garnier. En ik was een van de gelukkigen die mee mocht doen met deze campagne. Dit is wat ik allemaal kreeg om te testen.



Dit is het product dat ik moet testen, de hydra match van garnier. Er zijn 4 verschillende versies van en ik heb ze alle 4 gekregen zodat ik degene die het best match met huidtype kan testen.

De 4 versies zijn:
- De roze pot: voor een droge huid
                                  - De groene: gemengde tot vette huid (dit is mijn huidtype)
               - De oranje: voor een vale en vermoeide huid
   - De blauwe: voor een normale huid 

De lijn gezichtsverzorging geeft een hydraterende verzorging aan al de verschillende huidtypes. 

Het volgende in de doos is deze campagne gids. Hierin staat uitgelegd over welk product het gaat en wat er van mij wordt verwacht. In dit geval moet ik het product testen en mijn bevindingen laten weten. 

 
Ook zitten er staaltjes van het product in, deze moeten worden uit gedeeld aan vrienden of kennissen. Nadat deze personen het product getest hebben, moet je hun een kleine vragenlijst laten invullen en moet je deze enquete ook invullen op the insiders. 

En dit is het boekje waar de mensen de enquete op in moeten vullen. Dit zijn gewoon simpele vragen, zoals 'welk merk koop je normaal?'; 'Ken je het merk garnier?', ... . 

Dit was alles wat er in deze doos zat! Van dit product komt nadien nog een review online als ik het een tijdje heb getest. Dit product kost €5,99 en is te koop bij de drogisterij. 

Zouden jullie dit de volgende keer weer in foto vorm willen zien of liever in video vorm? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten