zaterdag 6 juli 2013

Tag; van 10 tot 1

Ik had zin om een tag te doen en ging daarom op zoek naar een leuke tag. Ik kwam uit bij deze, bij deze tag leer je mij wat beter kennen!

10 dingen over mezelf
  1. Ik ben 1 meter 65 en daarmee even groot als mijn zus!
  2. Mijn lievelingsdier is een dolfijn! Ik hoop ooit met ze samen te zwemmen.
  3. Ik heb geen lievelingskleur, ik vind alle kleuren mooi. Ik heb wel fase waar ik bepaalde kleuren mooier vind dan andere maar dit veranderd vaak.
  4. Ik ben ongeduldig, dit is een slechte eigenschap maar helaas wel waar!
  5. Ik ga graag naar de cinema.
  6. Ik heb 2 midden namen: Tine en Marie-Berte. Deze namen komen van mijn peter (Etienne --> tine is de vrouwelijke afleiding) en meter, wat een traditie is in mijn familie.
  7. Ik heb een EHBO brevet!
  8. Het weer heeft een grote invloed op mijn humeur
  9. Ik heb schoenmaat 39. 
  10. Ik doneer regelmatig bloed 
9 dingen die ik leuk vind
  1. Naar series en films kijken.
  2. Met make-up bezig zijn! 
  3. Naar muziek luisteren. 
  4. Winnen, ik ben een slechte verliezer
  5. Samen met mijn familie of vrienden afspreken en babbelen. 
  6. Reizen 
  7. Shoppen 
  8. Koken
  9. Zomervakantie 
8 dingen die ik niet leuk vind
  1. Wachten
  2. Enorme drukte in het openbaar vervoer
  3. Verkouden zijn
  4. Writersblock
  5. Mosselen, bah! 
  6. Naalden
  7. verloren lopen
  8. Verliezen 
 plaatsen waar ik nog heen wil
  1. New York
  2. Hawai
  3. Australië
  4. Zuid-Amerika
  5. Hong Kong
  6. Griekenland
  7. Bora Bora
van mijn lievelingsliedjes 
Dit veranderd constant, maar mijn favoriete liedjes op het moment zijn.
  1. Beyonce - oye (spaanse versie van Listen)
  2. Loona - Bailando
  3. Christina Aguilera - show me how you burlesque
  4. Nicole Scherzinger - Don't hold your breath
  5. Shy'm - Je suis moi 
  6. Jennifer Lopez - Follow the leader
5 manieren om mijn hart te winnen
  1. Humor 
  2. Manieren hebben
  3. Beleefd zijn.
  4. Iemand die je altijd blijft steunen en geïnteresseerd is in je interesses.
  5. Lief zijn
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
  1. Mijn familie
  2. Mijn vrienden
  3. Mijn laptop 
  4. Het internet
plekken waar ik graag kom
  1. Thuis, dit spreekt voor zich;)
  2. Hasselt, hier ga ik graag shoppen 
  3. Koksijde, hier komen we altijd als we met het gezin op vakantie naar zee gaan. 
2 wensen
  1. Gelukkig blijven
  2. Gezond blijven
1 laatste woord
  1. Daag! 
Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden, ik alleszins wel! Is er nog een tag die je zeker wilt zien? Laat het me weten via de reacties! 

Rosalie
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten